5 תשובות
שואל השאלה:
barney- טעות שלהם שעשתה לי רע אז אכפת לי וזה לגיטימי לגמרי
אנונימית
בגלל שיש מפגרים וחסרי חיים עלובים שמוכנים לעשות דבר כזה לבנאדם ועוד לתמוך בזה.
את/ה צודק/ת אני גם ההייתי בהלם!! מה זה הדבר הזה קצת מוסריות!!
דעה שלהם, תשובה שלהם, טעות שלהם שיעשו מה שבאלהם מה אכפת לך..
מסכימה איתך! עצוב לי שלא מחקו את השאלה הזאת עד עכשיו. זה מביש.