9 תשובות
שואל השאלה:
השאלה שלי יעני במילים אחרות זה האם אפשר להגיד שאני נמצאת במצב סביר מבחינת התמכרות לשאילת שאלות בסטיפס או שהדרדרתי ואני במצב קשה?
השאלה שלי יעני במילים אחרות זה האם אפשר להגיד שאני נמצאת במצב סביר מבחינת התמכרות לשאילת שאלות בסטיפס או שהדרדרתי ואני במצב קשה?
אנונימי
את במצב סביר, ניצחתי אותך
ראיתי פה משתמשת עם 11,000 שאלות משהו כזה, המצב אבוד.
לא חושבת שיש מספר שנחשב הרבה
לי יש גם הרבה שאלות ששאלתי
אבל אני לא חושבת שזה רע
בשביל זה סטיפס קיים(:
לי יש גם הרבה שאלות ששאלתי
אבל אני לא חושבת שזה רע
בשביל זה סטיפס קיים(:
ממ אין דבר כזה
1030 שאלות.
מה?
1029 בערך.
אממ אחמ
אממ אחמ
אנונימית
הי .
כאן המקום לשאל שאלות
הרגישי חופשי.
רק לא ספאמים והשמצות .
האתר נועד לשאלות ותשובות.
כאן המקום לשאל שאלות
הרגישי חופשי.
רק לא ספאמים והשמצות .
האתר נועד לשאלות ותשובות.
באותו הנושא: