6 תשובות
לא. אך גם כאשר אני לא מצונן לא אוהב שמצלמים אותי פשוט הפרעה כזו
אני בכלל לא מוכנה שיצלמו אותי. אני הדבר הכי לא פוטוגני שקיים, כל תמונה שלי יוצאת זוועה.
וואלה שכן לא כזה נורא
לא. בכללי לא מסכימה שיצלמו אותי.
בכללי לא הייתי מסכימה שיצלמו אותי