6 תשובות
היי, מוזמנת לפרטי
אני יכול לומר לך שאני מבין את המקרה שלך ועוד מקרים דומים
יצא לי להיתקל בכמה כאלה
ותשובה קצרה כאן לא תעזור
ואני רוצה לומר לך שאני אשמח לעזור לך אם תרצי כמובן
כי אני הכי מבין שיש וזה התחייבות ב100%

אז אם תרצי
24/7 כאן בשבילך
את חיה את החיים האלה כי את מהממת איך שאת וזאת סתם תקופה לא משהו אחרי התקופה הזאת כני בטוחה שתבוא לך התקופה הכי טובה שיש!!!
את מדהימה איך שאת ויש אחת כמוך בעולם!!! את מיוחדת ומושלמת בדיוק איך שאת עם כל הפגמים וכל החוזרות שבך!!!
אל תתני לאף אחד להוריד אותך!!! וזה בסדר להרגיש לבד אבל זו רק תקופה.
אני הרגשתי ככה שהייתי בעיתה ג,ד אני יכול להבין אותך, לא ידעתי אז שלפצוע את עצמי ולחתוך "משפר" את הכאס והעצב אז למזלי אני חושב לא עשיתי את זה אולי את יכולה יותר לפרט? אם לא את לא חייבת, בת כמה את עכשיו? אני סתם שואל
שואל השאלה:
תודה לכולם אני הרבה יותר טוב.
אנונימית
ומה עם חבר שלך ?
אנונימי