התחברות
הרשמה
אם היינו בקטע ונגמר והוא צופה בכל הסטורים שלי בוואצפ זה אומר משהו?
או שאני סתם חיה בסרט ומחפשת משמעות לדברים סתמיים?
10 בינואר 2019, 15:15
ווטסאפ
סטורי
העלאת תמונות
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
היינו בקטע, הוא נפרד מימני בגלל שהוא דתי מידי ואני חילונית, נשארנו ידידים, חברה שאלה אותו אם הוא אוהב אותי והוא ענה לה...
אני והוא היינו בקטע 8 חודש, זה נגמר ואז שלחתי לו מזל טוב, ואחרי כמה ימים הוא שלח לי שהוא מצטער על הכל.. (חשוב)
היינו באוטובוס וישבנו אחד ליד השני יש לו חברה ודיברנו וזה ואני די בקטע שלו והוא אמר לי שאני יפה ולא ידעתי מה להגיד והוא אמר את באמת יפה, אומר משהו?
אני והוא היינו לבד (פעם ראשונה שאנחנו יוצאים), אני בקטע שלו
אני בצופים ומישהו משם רשם לי בווצאפ שהייתי יפה היום עם לב הוא בקטע שלי?
הכרנו בצופים יצאנו לדייט ואז אחרי שבוע לא שולח לי הודעות, מסנן לא כלום אחרי שבועיים בערך הוא פתאום בצופים אומר לי בואי סתם כזה נוגע בי מתייחס מה הקטע שלו?
מה הייתם שולחות לאקס שהסיפור לא נגמר טוב אבל הוא עוקב באינסטגרם וכל הזמן צופה בסטורי?
אני והוא היינו לבד (פעם ראשונה שאנחנו יוצאים), אני בקטע שלו
מה אתם חושבים על הקטע הזה?(לצופי גולסטאר)
מישהו בפעם היינו בקטע ואז נטש אותי רוצה שנחזור לדבר כי הוא מתגעגע..
היינו בקטע והוא הראה שהוא רוצה אבל בקושי היינו ניפגשים והתווכחתי איתו על זה כמה פעמים(המשך)