5 תשובות
תיקחי את שלי:\
דיי בא לי להיות במצב שלך... בואי נתחלף~
יש לי נמשים ואני שונאת אותםם!
יש לי נמשים ואני שונאת אותםם!
ההפך!
שיזוף רק הורס נמשים! (מניסיון)
ונמשים אי אפשר לקבל נולדים איתם זה בגנים דרך כלל של אשכנזים..
שיזוף רק הורס נמשים! (מניסיון)
ונמשים אי אפשר לקבל נולדים איתם זה בגנים דרך כלל של אשכנזים..
זה לא בריא להשתזף כדי שיהיה נמשים.. ככל שמשתזפים יותר בלי קרם הגנה העור מזדקן מהר יותר ומתמלא קמטים בגיל צעיר! אם כבר להשתזף (שזה יפה במידה) אז יש שמן גזר עם מסנן קרינה בסופר פארם ככה יותר בריא:) תשמרו על עצמכם:)
אנונימי
תקחי את שלי!
באותו הנושא: