4 תשובות
אחי שומעת, אני לא באה היום יש לי שלשול כבד.
בוקר טוב (שם המורה),
סליחה על ההפרעה, אני לא אגיע היום לבית ספר בגלל שאני לא מרגישה טוב.
אשלים את החומר.
סליחה על ההפרעה, אני לא אגיע היום לבית ספר בגלל שאני לא מרגישה טוב.
אשלים את החומר.
היי, גלית (נגיד שזה השם שלה) אני לא מרגישה טוב ואני עם חום גבוה לכן אשאר בבית היום וכשאחזור לבית ספר אביא לך אישור רפואי
*השם של המורה* בוקר טוב,
אני לא מרגישה טוב, לכן לא אגיע היום לבית הספר.
בתודה, *השם שלך*
אני לא מרגישה טוב, לכן לא אגיע היום לבית הספר.
בתודה, *השם שלך*
באותו הנושא: