33 תשובות
כן.
בהצלחה❤
בהצלחה❤
כן.
בהצלחה(:
בהצלחה(:
קראתי
בהצלחה במבחן יאלה אם חרשת קטן עליך
בהצלחה במבחן יאלה אם חרשת קטן עליך
זה לא יעזור
אנונימית
כןן .
וואי בעזרת ה' תצליחי
וואי בעזרת ה' תצליחי
שואל השאלה:
אנשים ... זו אמונתי אין צורך להטיח פה את דעותיכם הדתיות ..
אם אתם לא יכולים לקרוא... זה בסדר
אבל לא איחלתי לפתח פה דיון דתי
tnx for all❤❤
אנשים ... זו אמונתי אין צורך להטיח פה את דעותיכם הדתיות ..
אם אתם לא יכולים לקרוא... זה בסדר
אבל לא איחלתי לפתח פה דיון דתי
tnx for all❤❤
אנונימית
אמן תצליחי
כן
בהצלחה
בהצלחה
קראתי שיהיה לך יום טוב
והמון בהצלחה
והמון בהצלחה
לא מאמין בה' אבל בכל מקרה קראתי בשבילך:)
תאמיני בעצמך! בהצלחה!!
תאמיני בעצמך! בהצלחה!!
כן והצלחה
אתאיסטית אבל קראתי בשבילך(:
המון בהצלחה(:
המון בהצלחה(:
שואל השאלה:
תודה לכולכם אנשים טובים
תודה לכולכם אנשים טובים
אנונימית
קראתי בהצלחה
שתוציאי 200 ומעלה
שתוציאי 200 ומעלה
לא מאמינה, אבל קראתי
בהצלחה
קראתי
בהצלחה היום :)
בהצלחה היום :)
קראתיי ובהצלחהה חיימי (:
בהצלחה, יאפ קראתי
קראתי, בהצלחה אהובה אני מאמינה בך ובעזרת השם תקבלי ציון לא פחות ממצוין ❤
כן, בהצלחה
קראתי, גם בשביל המבחן החוזר שלי וגם בשבילך
קראתי בשבילך בהצלחה!
שואל השאלה:
או.. איזה מהממים אתם..
תודה לכולכם/ן❤❤
או.. איזה מהממים אתם..
תודה לכולכם/ן❤❤
אנונימית
שואל השאלה:
ב"ה..
בטוחה שזה עזר אכן היו לי הברקות ששנייה לפני המבחן חזרתי על חומר שהיה המון במבחן ...ועוד כל מיני
ב"ה..
בטוחה שזה עזר אכן היו לי הברקות ששנייה לפני המבחן חזרתי על חומר שהיה המון במבחן ...ועוד כל מיני
אנונימית
על מה היה המבחן?
לי היה בתנך היום:(
לי היה בתנך היום:(
שואל השאלה:
לשון..
תודה:)
איך היה לך בתנך?
לשון..
תודה:)
איך היה לך בתנך?
אנונימית
סבבה דוקא, שונא את המקצוע הזה
שיהיה לשנינו בהצלחה
שיהיה לשנינו בהצלחה
שואל השאלה:
יהיה לשנינו :))
יהיה לשנינו :))
אנונימית
חחח מאוד חשוב
באמת חמודה זה לא נראה לך טיפשי לפרסם פה תפילה רק כדי שתצליחי באיזה מבחן עלוב? מפרסמים את התפילה הזאת במקרים הרבה יותר חמורים. את יודעת שמישהו על סף מוות או חולה במחלה קשה. מאוד מסכנה היא תיכשל תתפללו חזק בשבילה
באמת חמודה זה לא נראה לך טיפשי לפרסם פה תפילה רק כדי שתצליחי באיזה מבחן עלוב? מפרסמים את התפילה הזאת במקרים הרבה יותר חמורים. את יודעת שמישהו על סף מוות או חולה במחלה קשה. מאוד מסכנה היא תיכשל תתפללו חזק בשבילה
אנונימית
שואל השאלה:
.. פרק תהילים אומרים גם סתם ככה
זה פרק תהילים.
ברגע שאני מקשרת את האמונה שאני מאמינה בה לכל תחום בחיים זה מעצים אותה וזה הרבה יותר מועדף
ה' עוזר תמיד..לא רק כשמישהו חולה או על ערש דווי
אני מניחה שאת לא דתיה , אז אני כן..לגמרי תסמכי עליי שזה מותר ומומלץ
.. פרק תהילים אומרים גם סתם ככה
זה פרק תהילים.
ברגע שאני מקשרת את האמונה שאני מאמינה בה לכל תחום בחיים זה מעצים אותה וזה הרבה יותר מועדף
ה' עוזר תמיד..לא רק כשמישהו חולה או על ערש דווי
אני מניחה שאת לא דתיה , אז אני כן..לגמרי תסמכי עליי שזה מותר ומומלץ
אנונימית
אז תקראי את זה לבד כולם צריכים להקדיש מהזמן שלהם כדי להתפלל שתצליחי באיזה מבחן? מילא היה משהו חשוב. אני לא דתייה אבל אני כן מאמינה זה פשוט נראה כמו שטות.
אנונימית
שואל השאלה:
אני קראתי..כן.
אבל זה סהכ 10 שניות אם מדקדקים בלשון ו5 אם קוראים מהר..
אני קראתי..כן.
אבל זה סהכ 10 שניות אם מדקדקים בלשון ו5 אם קוראים מהר..
אנונימית