התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על המשחק סקריבל?

אגב מי שרוצה לשחק איתי ועם החיילים שלי https://skribbl.io/?3QQlnNQ6DR
10 בינואר 2019, 03:50
משחקי מחשבדעות גולשיםחוות דעת    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
דווקא הלוויתן הורוד זה משחק נחמד אני ממש אהבתי מה אתם חושבים?
מה אתם חושבים על המשחק פורטנייט?
מה אתם חושבים על המשחק של נועה קירל בשלטון הצללים?
מה אתם חושבים על המשחק רובלוקס?
מה אתם חושבים על קלאש רויאל (המשחק)
אתם חושבים שבנינגה המשחק מכור ?
מה אתם חושבים על המשחק rainbow six?
אם פטריק היה משחק את בובספוג ובובספוג היה משחק את פטריק מה אתם חושבים היה בסדרה?
מי אתם חושבים הכי חתיך במשחקי הכס?
אז מה אתם חושבים על הפרק האחרון במשחקי הכס?
מה אתם חושבים על הטריילר של הנוקמים : סוף המשחק ??