3 תשובות
מבינה אותך ממש. היו לי תקופות כאלה- שלא היו לי ידידים טובים, שאיבדתי ידידים.. והיה לי חסר את זה. הקטע שזה אמור לבוא לבד. את לא אמורה לחפש ידידים, אלא זה משהו שקורה לבד וטבעי וזה הכי כיף שיש ככה שפשוט יש חיבור טבעי. מבטיחה לך שבטיולים, מסיבות, אם את עולה לתיכון וכו' את תכירי אנשים חדשים ויהיו לך ידידים. אין כזה דבר שלא. הטיפ הכי גדול שאוכל לתת לך בנושא זה פשוט להיות פעילה חברתית. ללכת למסיבות, מקומות, טיולים, תנועות נוער, ללכת לעבוד (בגיל 16 כשתוכלי כמובן).
שואל השאלה:
אבל אני בת 15 ואני רואה במציאות ופה באתר שיש לילדים בגילי קשרים כאלה טובים עם בנים ואוף אני מקנאה.
אבל אני בת 15 ואני רואה במציאות ופה באתר שיש לילדים בגילי קשרים כאלה טובים עם בנים ואוף אני מקנאה.
אנונימית
נסי יותר ליצור שיחות וקשרים, כמו עזרה בשיעורי בית.
אולי את פשוט צעירה, ובגיל הזה עוד אין קשר עמוק בין ידיד לידידה.
אולי את פשוט צעירה, ובגיל הזה עוד אין קשר עמוק בין ידיד לידידה.
אנונימי
באותו הנושא: