8 תשובות
כן הגיוני
כן בטח
כשהייתי מתאמנת הייתי עושה מלא סקוואטים ותמיד אחר כך מה זה כאב לי
נתפסו לך השרירים זה סימן שעשית אימון נכון עם הזמן הם לא ייתפסו
זה הגיוני.
שואל השאלה:
הישבן*
אנונימית
בטח הגוף שלך עוד לא רגיל למאמץ אז השרירים נתפסים, תנוחי ופעם הבאה תעישי פחות תרגילים וכל אימון תעלי רמה קשה יותר וקשה יותר עד שהגוף יתרגל לא להתפס