3 תשובות
זה רע לדעתי
זה כשאתה מפתח קשר חזק רגשי או פיזי למשהו מסוים ולא יכול לחיות בלעדיו.
זה כשאתה מפתח קשר חזק רגשי או פיזי למשהו מסוים ולא יכול לחיות בלעדיו.
זה בדכ מתפרש כדבר שלילי. זה מישהי שתלויה במישהו וכל הזמן צריכה אותו ומדברת איתו על כל דבר
תלותית זאת מישהו שמפתחת תלות בך
שזה מגיע למצב שהיא נורא תלויה בך נורא נדבקת אליך
שזה מגיע למצב שהיא נורא תלויה בך נורא נדבקת אליך
באותו הנושא: