2 תשובות
זה טוב, ככה במידת הצורך תוכלי לנצל את הכשרון הזה.
אם את סתם קוטלת אנשים ללא סיבה זה כבר רע.
אם את סתם קוטלת אנשים ללא סיבה זה כבר רע.
זה טוב עד לגבול מסוים, תלמדי מתי לעצור את עצמך כדי לא לפגוע באחרים
באותו הנושא: