7 תשובות
שואל השאלה:
כי הם לא ניגשים אלי בכלל גם
אנונימית
אני חושב אבל זו רק דעתי שאתם לא מכירים פשוט ואם תרצי את יכולה לנסות להכיר אותם לנסות להתחבר למי שהיית כן רוצה לדבר
שואל השאלה:
אם הם לא מכירים אותי זאת סיבה לא לגשת אלי בכלל?
אנונימית
אני לא באמת יודע את הסיבה ללמה זה ככה סורי על זה זה יכול להיות המון דברים אבל אני חושב שזה לא כזה משנה כי בתכלס אם בא באמת להכיר אותם תנסי את צריכה לצאת מאזור הנחות שלך וליזום לדבר איתם כי אני חושב שבדברים כאלו זה דבר שבא משני הצדדים אם זה מה שאת רוצה
יכול להיות שפשוט לא בא לך לדבר איתם זה לא אומר שאת חסרת אישיות למה את לא מדברת איתם בעצם ?
שואל השאלה:
מה זה לא מעניינת לדבר איתם?
אנונימית
אני לא חושב ככה זה פשוט שאת לא מדברת איתם כי את לא מעניינת לדבר איתם להגיד שאין לך אישיות זה לא נכון כי יש לך
אנונימי