6 תשובות
יחסית כן, אם אוכלים רול אחד
שמים סוכר באורז בסושי ככה שזה לא הכי דיאטטי,מה שכן אם מכינים בבית זה כן.
אע לא ככ
שואל השאלה:
5 יחידות ועוד סנדוויץ' סןשי עם סלמון ואבוקדו אחד זה הרבה? זה דיאטתי ככה?
5 יחידות ועוד סנדוויץ' סןשי עם סלמון ואבוקדו אחד זה הרבה? זה דיאטתי ככה?
אנונימית
בטמפורה או עם שבבי טמפורה-לא
רגיל- בערך, זה הגאנק הכי דיאטטי
רגיל- בערך, זה הגאנק הכי דיאטטי
סנדוויץ סושי זה בערך 300, ועוד 5 חתיכות זה עוד איזה 200 קלוריות
ועוד בלי ספייסי מיונז/טריאקי; כך שארוחת סושי יכולה להגיע שלי הרבה קלוריות
ועוד בלי ספייסי מיונז/טריאקי; כך שארוחת סושי יכולה להגיע שלי הרבה קלוריות
באותו הנושא: