3 תשובות
כן בובה הכל טוב זה טבעי .. זה שלבים גם אם יקח טיפה זמן זה בסדר גמור את בת אדם עם רגשות אם נפרדתם יש סיבה וכנראה הוא לא בשבילך..
כן
כן ואל תדאגי הכל טוב עוד מעט לא תזכרי מי הוא בכלל
.xo
באותו הנושא: