6 תשובות
שואל השאלה:
לא זה כבר יותר מ3 חודשים.
אנונימית
אז תפני לוטרינר, צריך לבדוק איך זה קרה ולבדוק אם יש דרך לטפל בזה
וטרינר..
זה נראה שהוא פשוט עוצם את העין
שואל השאלה:
זה גם בור ושונה מהעין השניה.
אנונימית
הכל נראה תקין
אבל אם את רואה בעיה לכי לווטרינר דחוף

(ג'אקו תוכי מדהים אבל צריך שהוא יחשף להרבה אנשים אחרת הוא יתחבר רק לבן אדם אחד)