2 תשובות
כן יש סיכוי שזה מהאנטיבוטיקה
תלכי לרופא
יכול להיות שזו תופעת לוואי של אכילת מזון מסוג מסוים שמתערבב עם האנטיביוטיקה ויוצר תגובה כימית בבטן שגורמת לחמיצות.
כמו שאמרו מעליי - ללכת לרופא שנתן לך את התרופה ולשאול אותו מה לעשות.