2 תשובות
כן יש סיכוי שזה מהאנטיבוטיקה
תלכי לרופא
תלכי לרופא
יכול להיות שזו תופעת לוואי של אכילת מזון מסוג מסוים שמתערבב עם האנטיביוטיקה ויוצר תגובה כימית בבטן שגורמת לחמיצות.
כמו שאמרו מעליי - ללכת לרופא שנתן לך את התרופה ולשאול אותו מה לעשות.
כמו שאמרו מעליי - ללכת לרופא שנתן לך את התרופה ולשאול אותו מה לעשות.
באותו הנושא: