7 תשובות
ברור שאני לא הולכת לישון, אבל מתגנבים לחדרים אחרים רק כשהשטח פנוי ב100% לא לוקחים סיכון.
מה אכפת לי מהמורות אם הן רוצות לישון בעשר וחצי שילכו לישון בעשר וחצי חחח מה אני קשורה
אנונימית מה זה קשור לתקציב
פשוט לישון באוהל זה יותר "חינוכי"
יאללה מי שם עליהם גם כן
כן בדיוק לא שמים עלייהם יוצאים מהחדרים בלי שהם יראו ונכנסים לחדרים אחרים
בטח שיוצאת.
כל הקטע זה הבלאגן שעושים באכסנייה ושמשגעים תמורות.
לא שמים עליהם, אבל בורחים לחדר שלנו