4 תשובות
תלכי אך ורק לפי ההרגשות שלך.
עשית לנכון.
עדיף לשחרר משהו שגורם לך להרגיש רע בלב במשך יום יום, מאשר להיתקע בו ולסבול עוד ולהעמיס על הלב עוד עצבים וכעס ובכי רק בגלל עוד כסף....
אפשר להרוויח כסף במקום אחר, אולי לא כמו שהרווחת אבל זו התחלה, ועדיף להרוויח מעט כסף ולשמור על השפיות מאשר להרוויח יותר ולהיות ממורמר ועצוב כל היום.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כולם אומרים לי שזה כסף טוב, ואני לא ארוויח ככה בחוץ.
ואולי אני כן יכולה להסתדר. כמו שאנשים הולכים לעבודה שהם שונאים. הקטע הוא שאני כל כך מבולבלת. אני מפחדת שעשיתי טעות, שבאזרחות אלך לאיבוד. זה כל כך מלחיץ להשתחרר
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי תוכניות בכלל בכלל. ממש שום דבר. עכשיו כולם אומרים לי כמה כדאי לי להשאר, ובאמת שנורא קשה לי. אני נשחקת פה. למה אני לא יכולה להיות הגיונית? אני כל היום מתעסקת בשטויות כמו סיפורים וציורים ומוזיקה וחלומות בהקיץ.
אנונימית