5 תשובות
לדעתי כן, זה כתמים פשוט
שואל השאלה:
זה כתמים די חולים ואדומים....
זה כתמים די חולים ואדומים....
אנונימי
שואל השאלה:
אני כבר 149 יום ועדיין יש לי את זה.... לפי מה שהבנתי כרגע הנקודות האלה הם כלי דם שהצטברו לרפא את החצ'קונים.... וכנראה שכחו להתפזר.....
אני כבר 149 יום ועדיין יש לי את זה.... לפי מה שהבנתי כרגע הנקודות האלה הם כלי דם שהצטברו לרפא את החצ'קונים.... וכנראה שכחו להתפזר.....
אנונימי
גם לי יש את זה אני בחודש הרביעי.
אתה יודע מה זה אומר?
אתה יודע מה זה אומר?
זה נראה קצת כמו צלקות כנראה, תבדוק עם הרופא עור שלך.. אפשר לטפל בזה
באותו הנושא: