4 תשובות
תמרחי אלוורה
תבחרי כיוון ותגלחי רק לשם, לי אישית נוח נגד כיוון הצמיחה
יש כאלה שעושות עם כיוון הצמיחה
ומשהו שיכול להרגיע את העור זה קרם אלוורה או אבקת טלק
יש כאלה שעושות עם כיוון הצמיחה
ומשהו שיכול להרגיע את העור זה קרם אלוורה או אבקת טלק
שואל השאלה:
חח מזאת אומרת נורמלי? לא בא לי בכלל שיער ולא קוצים ולייזר ושעווה אין אפשרית ..
חח מזאת אומרת נורמלי? לא בא לי בכלל שיער ולא קוצים ולייזר ושעווה אין אפשרית ..
אנונימית
תשטפי במים קרים
ואל תמרחי כלום
תני לשיער לצמוח עד שזה ירגע ואז תגלחי שוב רק הפעם נורמלי חחח
ואל תמרחי כלום
תני לשיער לצמוח עד שזה ירגע ואז תגלחי שוב רק הפעם נורמלי חחח