2 תשובות
תרגעי, טסט פנימי זה לא כזה חשוב, כאילו תנסי פשוט להיות ממש רגועה ולבוא בטוב כזה ועם מצב רוח ותנהגי כמו שאת יודעת ויהיה בסדר
היי,כולם עוברים טסט פנימי, עדיין לא שמעתי על מישהו שלא עבר :)
בהצלחה