5 תשובות
תהיי טבעית כמו שאת
^מה שהיא אמרה.
אולי פשוט הם רגילים לסגנון דיבור שונה. תמשיכי ככה, אנשים מתפתחים ובמיוחד אם זה רק הצורת דיבור זה טוב
מה זה משנה מה אומרים העיקר תישארי נחמדה ורק שימי לב שאת לא פוגעת באף אחד