4 תשובות
סבבה, זה קורה כי אנחנו תקפנו אותם היום. איך הם אוהבים להלחיץ הא?
אם ותופעל אזעקת צבע אדום אצלך - תכנסי למרחב מוגן בבקשה.
שיהיה לילה שקט!
אם ותופעל אזעקת צבע אדום אצלך - תכנסי למרחב מוגן בבקשה.
שיהיה לילה שקט!
שואל השאלה:
וואי תודה אני לא גרה באשקלון אני גרה בעוטף עזה :(
וואי תודה אני לא גרה באשקלון אני גרה בעוטף עזה :(
אנונימית
תכנסי עכשיו למקופ מוגן.
כן באשקלון
באותו הנושא: