5 תשובות
אם לכולם יש הפרעות נפשיות, אלו לא הפרעות נפשיות? אלא סתם נפש האדם.
אני מאמינה שכן
במיוחד ocd, אני מאמינה שכמעט כל אחד סובל מרמה כזו או אחרת של ההפרעה הזאת.
שואל השאלה:
הפרעות נפשיות הן מה שבמשך שנים החברה ופסיכילוגים הגדירו כ"לא נורמלי", אבל כולנו לפעמים "לא נורמליים". לכולנו יש הפרעות נפשיות קלות. אנשים שמאובחנים עם הפרעות נפשיות, פשוט נמצאים יותר גבוה על הספקטרום
אנונימית
זה פשוט כי הפרעות נפשיות הפכו להיות מיינסטרימיות.
הפרעה טורדנית כפייתית היא יותר מלשים לב לפרטים הקטנים, ויותר מלחשוב פעמים אם נעלת את הדלת. החברה הנוכחית גורמת לזה שמי שעצוב כמה ימים מגדיר את עצמו מדוכא. הבן אדם היחיד שיכול לאבחן זה פסיכיאטר, ולקרוא מאמרים בבאזפיד לא הופך אותך לכזה
ולא כולם נמצאים על אותו הספקטרום.
זה כמו להגיד שאם אתה חולם בלילה, אתה על ספקטרום של סכיזופרניה כי ראית דברים שלא קיימים.
הפרעה טורדנית כפייתית מגיעה מכמה מניעים אחרים מסתם תשומת לב לפרטים.