התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על הביו החדש שלי? (:
ותהיו כנים אני לא אעלב אם תגידו שהוא מחריד xD
6 בינואר 2019, 22:52
חוות דעת
דעות הגולשים
תיאור
3 תשובות
מקסים.
F
Fake angel
אהבתי חח
B
Black Angel.
אהבתי הוא בסדר
רוסיה על המפה
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על הביו של גל גברעם באינסטגרם?
מה אתם חושבים על הביו שלי?
מה הביו שלכם באינסטגרם?
מה דעתכם על הביו שלי?
מה הלוז עם הביו של גל גברעם?
מה דעתכם על הביו שלה
יפה הביו שלי?
הביו שלי כאן טוב לדעתכם? מה אלם חושבים עליו?
מה הביו שלכם באינסטגרם?
מה הביו הכי מצחיק שראיתם פה?
מה הביו שלכם באינסטגרם?