5 תשובות
שואל השאלה:
אז למה את לא קונה אחד?
אז למה את לא קונה אחד?
כן
הכי אוהבת לנגן את sweet child o mine
ולא רואה טעם לקרוא ליוקלילי בשם..
^יש ב150 שקל באלביס אם אני לא טועה
הכי אוהבת לנגן את sweet child o mine
ולא רואה טעם לקרוא ליוקלילי בשם..
^יש ב150 שקל באלביס אם אני לא טועה
איך בא לי לנגן על יוקלילי
אניי
count on me - של ברונו מארס(אני כמעט בטוחה שלא רושמים את זה ככה חח)
count on me - של ברונו מארס(אני כמעט בטוחה שלא רושמים את זה ככה חח)
אנונימית
היוש
נו הזה של בובספוג אין לי באמת מושג איך קוראים לזה..
נו הזה של בובספוג אין לי באמת מושג איך קוראים לזה..
באותו הנושא: