2 תשובות
אני די בטוחה שכבר בגיל הזה לא יכולים להוציא אותך מהבית.
כך אמרה לי יועצת ביה"ס.

אין להם עוד איך לאיים עלייך, אז זה הדרך שלהם.
כן אמיתי, את לא ראית מה עשו לי יותר גרוע באו לי הבייתה
אנונימית