8 תשובות
טיק טוק
טק*
טיקטק
וואי לפני שידעתי עליו אשכרה חרשתי שעות על שיעורי בית מפגרים
וואי לפני שידעתי עליו אשכרה חרשתי שעות על שיעורי בית מפגרים
חחח גם אני לא ידעתי
שואל השאלה:
ואיך זה פועל?
ואיך זה פועל?
אנונימית
שואל השאלה:
למה אני צריכה לבקש בקשה?
למה אני צריכה לבקש בקשה?
אנונימית
לא לכל שאלה יש אבל פתרונות
ואז הם נותנים להגיש בקשה לפיתרון
זה קצת באסה
ואז הם נותנים להגיש בקשה לפיתרון
זה קצת באסה
טיקטק חח ואת האמת אני הפסקתי להשתמש בו. תקשיבו יש לי תרגיל שישבתי עליו כמה ימים עד שפתרתי, בלי עזרה משם לא וויתרתי לבני גורן הזה
באותו הנושא: