4 תשובות
לגוף חסרה אנרגיה הוא מחפש להשלים אתזה בדרך מסויימת ולכן התאבון מוגבר
כן, כשלא ישנים טוב, רעבים יותר. כנראה כשאת לא ישנה טוב- את רעבה יותר- ואוכלת הרבה אוכל. ראיתי את זה במחקר שנעשה על נדנודי שינה..
כן, אכילה מרובה (בעיקר לפני השינה) מעמיסה על מערכת העיכול והגוף שלך מתעסק בזה במקום לישון, זה נורמלי אבל תנסי לא לאכול שעתיים שלוש לפני השינה, ואם כן משהו לא כבד
אולי כי זה שאת לא ישנה אז יש לך פחות אנרגיה , את אוכלת יותר פחמימות כדי לקבל את האנרגיה הדרושה.
באותו הנושא: