5 תשובות
זה תהליך של הביציות נראה לי קוראים לזה ככה בעברית הם מהחצוצרות עוברות לשחלות ומופרשות כיאלו הדם שיוצא
סבל :(
זה פשוט הרחם מנקה את עצמו ומכין את עצמו מחדש בשביל תינוק לול
עשה לי בחילה לקרוא את התגובה הראשונה
סורי פשוט הוא שאל אז עניתי
בכמה מילים: היא מדממת כואב לה היא עצבנית ורעבה