5 תשובות
זה תהליך של הביציות נראה לי קוראים לזה ככה בעברית הם מהחצוצרות עוברות לשחלות ומופרשות כיאלו הדם שיוצא
סבל :(
זה פשוט הרחם מנקה את עצמו ומכין את עצמו מחדש בשביל תינוק לול
זה פשוט הרחם מנקה את עצמו ומכין את עצמו מחדש בשביל תינוק לול
עשה לי בחילה לקרוא את התגובה הראשונה
סורי פשוט הוא שאל אז עניתי
בכמה מילים: היא מדממת כואב לה היא עצבנית ורעבה
באותו הנושא: