התחברות הרשמה

אני ממש ברגע זה הוכשרתי כמשתמש בעייתי ואני פשוט כלל כךך מפחדת מסטיפס, מה עושים?

5 בינואר 2019, 21:38
סטיפס נוערסגירת חשבוןנאמני סטיפס    
4 תשובות
מפסיקים לעשות ספאמים
F
Fake angel
חח
מתנהגים טוב יותר!
לא ציניים, לא רעים
.
.Alaska.
לא מספימים.
M
Made in Heaven
עונים לשאלות ברצינות ולא עושים ספאמים
t
the force
באותו הנושא:
שאלה לבנות: אם המשתמש שלי נחשב למשתמש בעייתי זה מוריד לכן ????
משתמש שמוגדר כמשתמש בעייתי
שיט אני מוגדר כמשתמש בעייתי מה לעשות..?
מה זה אומר שהוגדרתי כמשתמש בעייתי?
עכשיו המשתמש שלי במצב בעייתי, זה רע?
מה זאת אומרת שאני מוגדר משתמש בעייתי?
נשלח לי הודעה מסטיפס שאני משתמש בעייתי הם יחסמו אותי?
מחקו לי כמה שאלות הגדירו כמשתמש בעייתי ומחקו לי חמש נקודות אמינות מה זה אומר
אני משתמש בעייתי יאיי מה הבא בתור?
המלצה על מסעדה קווקזית טעימה וכשרה בחדרה - יש?
לא תמליצו על רשת המבורגרים טוב וכשרה ?