היי,אני עוד מעט הולכת להסתפר,יש לי גלח בצד אחד של הראש..
בקיצור אז יש לי גלח בצד אחד של הראש (ימין,ולא,אני לא צריכה הערות מכם תודה:) וההורים שלי כבר לא רוצים שהוא יהיה לי בשיער אז אני מאריכה אותו. כרגע הוא באורך של ארבע-חמישה סנטימטרים? משהו כזה. בכל מקרה אני רוצה להסתפר לסוג של תספורת קצרה בין קארה לקצר אבל העניין הוא שהם לא רוצים שאראה כמו "בן" כביכול-במיוחד אחרי שאמרתי להם שאני לסבית והם לא קיבלו את זה. על כל מקרה חברים,אני צריכה את עצתכם ואולי תשלחו לי פה תמונות בין קארה לקצר/קצר שלא יהיה קצר מדי.