8 תשובות
מה קשור לשמנה או לא שמנה? זה קשור להתפתחות וגנים , אני קיבלתי כמוך גם
זה לא כזה מוקדם, אני קיבלתי בגיל 9 ואני מכירה מישהי אחת שקיבלה אפילו בגיל 8 (אבל מעולם לא שמעתי על מקרה מוקדם יותר).
הגיוני., יש כאלו שמקבלות מוקדם יותר.
זה משתנה מאחת לאחת
שואל השאלה:
כל אלה שקיבלו גם מוקדם, סליחה על השאלה אבל הייתן רזות או מלאות?
אנונימית
הייתי במשקל תקין, טיפה מעל אבל יחסית תקין.
אחותי הקטנה קיבלה בגיל 10 והיא ממש ממש רזה.
זה לא קשור לשומן, זה קשור לגנים או לבעיות הורמונליות.
זה לא מוקדם זה נורמלי
זה הגיוני
הגיוני.
גם אני קיבלתי ב11.