6 תשובות
היא חברותית
אנונימי
שואל השאלה:
לא יהיה מוזר? אנחנו לא מכירים
אנונימית
הקראש שלי שנה שעברה היה איתי בחטיבה שהייתי בכיתה ז ועכשיו הוא בתיכון בבית ספר אבל אני רואה אותו הרבה פחות
כאילו היום הוא פחות קראש
בחיים לא יצא לי לדבר איתו וזה פדחני
כאילו אני לא הייתי שמה על מישהו בכיתהח כשאני ב-י
שואל השאלה:
יש לו ידידות חטניקיות
אנונימית
שהיא חברותית?
תקשיבי אל תקפצי למסקנות
בן אדם יכול סתם לרצות לדבר איתך
שהיא חמודה נחמדה וידידותית