התחברות הרשמה

מניסיון לדעתכם קוקה קולה בטעם וניל טעים?

3 בינואר 2019, 20:45
קוקה קולהוניל    
4 תשובות
זה לא קוקה קולה, זה דוקטור פפר.
טעם נחמד, אבל אני לא מחסידי הקולה...
א
אברא כדברא
לאא
~
~Lini~
שואל השאלה:
ממש טעים?
M
McMiddeton22
כן
ל
לא החלטתית מספיק
באותו הנושא:
שאלת השאלות- קוקה קולה או קולה זירו?
מה אתם מעדיפים? פפסי קולה או קוקה קולה?
מישהו טעם קוקה קולה לימון? טעים?
איזה קולה לדעתם יותר טובה מבחינת טעם שופרסל או קוקה קולה
פפסי קולה או קוקה קולה?
איזה קולה אתם הכי אוהבים קוקה קולה, זירו, ארסי, פפסי או קריסטל ולמה?
מה אתם מעדיפים קולה פפסי, קולה כריסטל, קוקה קולה, זירו, rc?
קוקה קולה או קולה שופרסל?
קולה קולה זירו או דיאט קוקה קולה?
האם שתיית קוקה קולה זה משמין?
קוקה קולה הוציאו קולה שקופה?