7 תשובות
הכל עובר עם הזמן
בסופו של דבר - כן.
התהליך הוא שונה לכל בן אדם, מהיר/איטי.
כן בהתחלה זה קשה ומבולבלים וחושבים שזה לא יעבור אבל בסוף מרגישים טוב יותר אפשר גם לשוחח על זה אם מישהו זה עוזר
כמובן שזה לא ייעלם לגמרי אבל אי אפשר לבכות לנצח
בסוף זה יעבור יקח זמן אולי הרבה אולי קצת זה תלוי בך אבל בסוף זה יעבור
אני מדברת בתור אחת שאיבדה כבר 3כלבים.....(אנשים נוהגים כמו זבל)
אם את צריכה עזרה ועצות אני בכיף יעזור לך
אני יודעת כמה זה קשה שמישהו שלפני שנייה היה כאן שמח ואהב אותך בלי תנאים כבר לא יחזור יותר
זה נוראי וזה מדכא וזה דוקר בכל הגוף
בהתחלה את לא רוצה להשלים עם זה שזה קרה, זה השלב הכי קשה. את מסרבת לשכוח את הקול\ הריח ואת התחושה שהוא קיים.
אחרי זה את מתחילה לקבל את זה שהוא מת ופחות יש לך בעיה עם זה שהוא לא חיי יותר, את משלימה עם זה
אחרי זה את כבר מאופסת ובסדר מבחינה נפשית ופשוט עדיין עצובה על זה
המצב שנשאר אחרי שהכל עובר הוא שאת זוכרת את המת, אין לך בעיה לדבר על זה או לצחוק על זה אבל כשאת חושבת על זה לעומק את מרגישה בפנים עצבות

לדעתי זה לא עובר, את פשוט לומדת לחיות עם זה, וככל שיותר מתים יש לך יותר מטען על הכתפיים
אבל זה אינדיבידואלי
זה לקח לי מלא זמן בערך שנה אולי... אבל עכשיו אני נזכרת בזה אבל לא בוכה מתישהו ממשיכים עם זה