8 תשובות
לעמוד על העקרונות
עשיתי את הראשון. ואני לא מדברת עם חצי כיתה עכשיו.
למדתי שלפעמים צריך לוותר..
למדתי שלפעמים צריך לוותר..
עקרונות, וכבר קרה.
לעמוד על העקרונות.
מאז ומתמיד הייתי נגד קונפורמיות.
מאז ומתמיד הייתי נגד קונפורמיות.
לעמוד על העקרונות
זה מאוד תלוי סיטואציה. לפעמים צריך לדעת להיות הבוגר ולשחרר, אך מנגד צריך לדעת לפעמים לעמוד על שלך.
לפעמים הכי טוב בישבילך זה ללכת עם הזרם הרי כתבת "להשאר לבד" שלדעתי זה דבר נורא כי תמיד צריך שיהיה מישהו לדבר איתו. תלוי עד כמה הדבר הזה חשוב לך... ועם זה לא כזה חשוב לך אז תנסה לוותר.
תלוי אם הם באמת חברים. אם כן, הם יקבלו אותך גם אם העקרונות שלך שונים. עם החברים שלי אני יכול ליצור דיונים הגיוניים שאף פעם לא הופכים ליותר מדי סוערים. קונפורמיות הופכת את השכל של האדם לחסר תועלת. תתני לזה לקרות לך רק כמפלט אחרון.
באותו הנושא: