5 תשובות
אני עשיתי החלקה אורגנית השיער נשאר נעים ממש ולא צריך לייבש עם פן מה שגורם לו לא להפגם עוד אני כבר חצי שנה איתה ובקטנה כזה נהיה לי שער גלי כזה יפה
חשוב לציין שאני עשיתי של החברה פאוור אלמנט זה גם תלוי בחברה של חומר ההחלקה
חשוב לציין שאני עשיתי של החברה פאוור אלמנט זה גם תלוי בחברה של חומר ההחלקה
לא זה יורד עם הזמן במקלחת
אנונימית
שואל השאלה:
אז בעצם זה החלקה קבוע כמו יפנית?
אז בעצם זה החלקה קבוע כמו יפנית?
אנונימית
כנל ^
זה למה מחדשים כדי שנגיד אם יש לך מתולתל אז שלא יהיה לך חצי שיער תלתלים וחצי חלק לגמרי
זה למה מחדשים כדי שנגיד אם יש לך מתולתל אז שלא יהיה לך חצי שיער תלתלים וחצי חלק לגמרי
אנונימית
לא,השורשים גדלים בצורה הטבעית שלהם.ושאר השערות נשארות חלקות.
באותו הנושא: