8 תשובות
על שעת שינה אין לי כוח לכלום
אני צריכה להגיש בשעה הראשונה תלקיט ולא עשיתי יותר מחצי ממנו.
אחלה בוקר.
FML
העירו אותי עכשיו בגלל פקודה מבצעית, אני על בערך 3 שעות שינה.
חרא כמובן
לא נורא אל תתבאסי תהיי בבית תנוחי תראי טלויזיה תהיי במחשב
עייפפפההה
ישנתי 12 שעות ואני לא עייפה ומתחילה ב8 אז דווקא סבבה
שואל השאלה:
איזה להישאר בבית הלכתי בסוף באוטובוס ועכשיו אני בבית עם פיג'מה כבר אחרי היום השיט הזה.
אנונימית