13 תשובות
זאת דעה של בנאדם..
שואל השאלה:
אין בעיה של דעה אבל לא ברמה של להוריד את הבן אדם ולזלזל
אנונימית
עיניין של טעם במוזיקה והתחברות לזמר זכות של כל אחד להביע תדעה שלו על זמר או זמרת כיאלו הם מוציאים מוזיקה כדי שנשמע ונתחבר או לא זה שיש זמר מוצלח לא אומר שבתור בן אדם הוא מוצלח בימיוחד
אני ליאל וקנין מראשון לציון ואת?
מסכימה אבל אני בטוחה שכולם עשו את זה
וגם את
אנונימית
שואל השאלה:
דיי להיות מתחכמת ליאל וקנין ולא אני לא זלזלתי בבן אדפ ובמה שהוא עושה אני סך הכל אמרתי שאני לא מתחברת
אנונימית
לא שופטים פה זמרים. שופטים פה אנשים שחושבים שהם זמרים.
זה לגמרי עניין של דעה. יש שירים שאני אגיד שהם מדהימים ואחרים יגידו שהם מזעזעים
שואל השאלה:
כן ומי את שתשפטי אם הוא זמר אן לא?
אנונימית
לא אני החלטתי את זה.. רוב הקהל ששומע את השירים האלו החליט...
אני לא מתוככמת שאלת מי אני
ודרך אגב לא שופטים זמר על הקול שלו םשוט אומרים אייל גולן גרוע או לעידן בקשי אין קול יפה בכלל
זאת דעה לכל דבר
אני אספר לך מי אנחנו, אנחנו הקהל והקהל הוא הקובע... אין מה לעשות בסופו של דבר קהל יקבע אם מוזיקאי הוא טוב או לא
נטע קומאי ! וכן אני יכולה לשפוט מוסיקה למה אני אישה עצמאית
אנונימית