4 תשובות
כתוב בשם
kazka - plakala
לגבי השיר אין לי מושג אני לא כזה מבין
אולי תחפשי גרסא אנגלית אם יש? ככה תביני
לשיר קוראים "בכיתי" או "בכתה"(אותה מילה ברוסית) לגבי המילים.. הן לא ברוסית אז לא אוכל לעזור
שואל השאלה:
זה בארמנית או משהו נכון?
אנונימית