7 תשובות
להכיר עוד חברים וחברות ולנסות לגרום לצאת
הבדידות מבקרת את כולנו לפעמים.
שואל השאלה:
כן אבל אני לא רוצה להישאר ככה תמיד
ומנסה להכיר עוד אבל בכיתה כולם סגורים עם קבוצות
אנונימית
תהיי נחמדה, תהיי אדם טוב, תהיי חייכנית, אנשים יימשכו אלייך
שואל השאלה:
אני עושה את כל זה ואפילו מרגישה שאני טובה מדי לאנשים שלא שמים עליי פס בכלל
אנונימית
אז את זכית. לא כולם נועדו להיות אנשים עם לב טוב כמוך. אני גם כזאת... המורה שלי למתמטיקה אמרה לי את זה, ואני אומרת את זה לך
אל תנסי להרשיל אנשים שלא מתיילסים אלייך, פשוט אל, הכל מהגורל אם צריך יימשכו אלייך גם ככה