5 תשובות
שואל השאלה:
אמרו לי שאזכרה זה משפחתי ושאני לא אלך כי אני לא קשורה.
וממש לא נעים לי לא ללכת.
תשאלי אותה "זה בסדר שאני אבוא איתך?"
לרוב לא הולכים לאזכרה של השבוע. רק משפחה
אנונימית
תלכי זה לא משנה..
חברה שלי גם אבא שלה נפטר לפני 3 חודשים והלכתי 3-4 ימים מתוך השבעה
ואנחנו לא חברות אדוקות ככ אבל עדיין .. זה ישמח אותה
תלכי מתוך כבוד.
באותו הנושא: