4 תשובות
מה הקשר גם לי יש תמונה ולא שולחים לי הודעות. פשוט יש כאלה שלא שולחים להם פרטי
שואל השאלה:
הודעות תמיד היו, אמרתי נעשה ניסוי, נוריד תמונה ונראה מה התוצאה.. במשך כמה ימים אין אפילו הודעה אחת מאז שאני בלי תמונה
הודעות תמיד היו, אמרתי נעשה ניסוי, נוריד תמונה ונראה מה התוצאה.. במשך כמה ימים אין אפילו הודעה אחת מאז שאני בלי תמונה
אפעם לא יצא לי להתחיל שיחות בלי קשר לתמונה
אני לא חושבת שזה קשור לפרופיל
בעצם כן לפחות אצלי,אפילו לא חייב דל תמונה של אדם או שלך פשוט תמונה
וגם לפעמים לא יודעים איל להתחיל שיחה וכדומה או שמתביישים
בעצם כן לפחות אצלי,אפילו לא חייב דל תמונה של אדם או שלך פשוט תמונה
וגם לפעמים לא יודעים איל להתחיל שיחה וכדומה או שמתביישים
באותו הנושא: