16 תשובות
כן, לצערי
יום מבוזבז וחסר טעם ותועלת
לא
לא
כן
היה שווה, מי שהגיע קיבל נקודת בונוס לתעודה
כן, ישנתי בשיעור ספורט היה נחמד
כן
היה די מיותר חוץ מהשעתיים הראשונות
ככן לצערי ומחר יש לי מבחןן במתמטיקהה הצילוו
לשלוש שעות מתמטיקה ואז הלכתי הביתה.
בהצלחה לכולם! אני מחר בבית כי בחמישי מתכונת באזרחות.
כן
שואל השאלה:
אויש בהצלחה מקללת