אני יודעת תווים (לא זוכרת אקורדים) וכבר כמה שנים שאני מנסה לפתח את היכולת לנגן לפי שמיעה, בערך שש שנים שלמדתי עם מורה לנגן בגיטרה אבל הפסקתי כי פחות התחברתי לכלי ולמורים, ולא יכולתי לנגן לפי שמיעה, ולפני יותר משנתיים עברתי ללימוד עצמי לפסנתר אני יודעת לנגן עם תווים, אבל אני ממש רוצה להצליח לנגן לפי שמיעה (לשמוע שיר מסויים\מנגינה מסויימת ולדעת לנגן את זה רק לפי איך שזה נשמע), איך אפשר לעשות את זה? יש לכם טיפים? אתם הצלחתם? גם אם הצלחתם לנגן על כלי נגינה אחר אשמח לשמוע על מה איך ועצות. תודה לעונים :)