7 תשובות
למה להכליל? ולא
מת על זה.
סתם, לא. אם מישהו מסנן אותך הוא כנראה עושה משהו עכשיו ויחזור עליך אחר כך
כן הם אוהבים
מאוד
שואל השאלה:
אהא אני בטוחה שהם אוהבים
אנונימית
שואל השאלה:
לא הכללתי^
אנונימית
בנים זה די הכללה ^^ וסורי שאני נשמע עצבני כזה פשוט אי אפשר לשים פו אימוגים ^~^
שואל השאלה:
כי אני מתכוונת לבנים.
אנונימית