6 תשובות
עד שנמאס לך
אנונימי
שואל השאלה:
אין גיל מסןים?
אין גיל מסןים?
אנונימי
לא חושב
אנונימי
בגדול זה עד סוף בית ספר אבל נראה לי שאפשר להמשיך גם אחרי
מתחילים בכיתה ד'
ומכיתה ט' עושים קורס מדריכים
ובכיתה י' מתחילים להיות מדריכים עד הצבא למרות שאפשר להמשיך גם אחרי
כמובן שהכל בהתנדבות
ומכיתה ט' עושים קורס מדריכים
ובכיתה י' מתחילים להיות מדריכים עד הצבא למרות שאפשר להמשיך גם אחרי
כמובן שהכל בהתנדבות
ד'-י"ב זה חניכים/מדריכים ורוב האנשים מסיימים פה
מעבר לכך אפשר לצאת לשנת שירות במסגרת הצופים, ללכת לנח"ל ויש גם שעובדים או מתנדבים בחיים הבוגרים שלהם,
אבל בעיקרון בסיום י"ב עוזבים
מעבר לכך אפשר לצאת לשנת שירות במסגרת הצופים, ללכת לנח"ל ויש גם שעובדים או מתנדבים בחיים הבוגרים שלהם,
אבל בעיקרון בסיום י"ב עוזבים
באותו הנושא: